Thats the way

Gårdagen var massa mys. Jag, Jonna och Lina beställde hem mat från Cleopatra
och satt och snacka skit. Sen kollade vi melodifestivalen och smaska snarra.
Linas mamma kom och hämta dom så tog jag bussen till stan och träffa Fanny.
Snackades ännu mera skit så lekte vi jag har inte med följdfrågor. La oss och kolla
på tv tills båda slumrade. Gick ner till Navet och tog kvart över 3 bussen hem där jag
tog kissarna och kröp ner.

Imorse vaknade jag av att lillen låg och nafsa mig på axeln, förstår inte vad det är med
henne och axlar. Klev upp och tog mig en dusch sen for jag och min bästa vän till Birsta
City och införskaffade skooor och hon en kofta.

Nu ska jag kirra middag, Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0