Varmt te bubbla störtskönt i kistan

Sitter och pratar med min Blomma nu från andra sidan jordklotet.
Vi håller på kärleksförklara våran enorma saknad efter varandra.
Hon berättar dessutom om hur hon blivigt jagad av hundar och kossor ända
in till baren på en nattklubb..

.. Nä nu ljög hon igen, inte ända in på en nattklubb. Men hon blev faktikst jagad.
Jag visste inte ens att det fans kossor i Thailand. Men i morfars stuga i Bölom,
där finns det kossor. Dom brukar jaga mig..

image151
Från vänster: Julia, Caroline, Jocke, Ante och Jonte


Det var vad Jag och Julia döpte dom till när vi var i morfars stuga i Bölom för ett antal år sedan.
Då brukade vi ligga på gräsmattan i bara underbyxorna och äta glass med jordgubbar och rån.

Den lilla svarta (Jonte) är en nykomling från förra sommarn,
Julia vet inte om honom än


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0