Voff Voff crash

Nu har jag bestämt mig.. Det blir inget sova än. Jag ska nämligen pyssla ihop lite
kattleksaker. Dom verkar vara dom ända som vill leka med mig ikväll. Så det får duga!
Jag ska pyssla så noggrant och göra så fina leksaker tills jag slocknar halft inlindad
i garnnystan i regnbågens alla färger av mig själv. Då är det ändå precis som det ska
vara! Och det är bra.. Då behöver jag inte ha dåligt samvete imorgon över att jag inte tog
vara på min kväll.

Som om jag skulle få det, pyttsan!

Käka lite bullar ska jag göra också, inte så jävla pjåkig kväll ändå inte. Bra att jag är så
duktig på att alltid göra det bästa av alla tråkiga situationer.

Kvällens guldstjärna måste gå till ingen annan än mig själv för
mitt kreativa tänkade och sprudlande fantasi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0