What a constructive comment

Medans pappa är i Kiruna och jagar pumaz så tar mamma hem tröst mat
från Frasses. Men det blir ändå aldrig riktigt bra..
Antingen beställer jag med lök och då sitter jag sedan och petar bort den.
Annars beställer jag utan lök och då sitter jag och lipar för jag vill ha lök.
Idag beställde jag med lök!








Jag ska sätta mig och skriva ihop lite frågor
till Eva imorgon nu när alla
äntligen åker hemifrån ett tag.. I morse när jag gjort mig redo för mitt morgon
runk kommer halva Hagaskolan hit och spelar rinkbandy i mitt vardagsrum.
Så nu passar jag på.. Vad kan man tänkas kunna fråga? Amanda ska nog få
hjälpa mig.. Då bjuppar jag henne på några chokladbollar för det vet jag hon gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0