20.00

20.00 Simpson
20.30 Simpson
21.00 2 ½ män
21.30 2 ½ män
22.00 My name is Earl
22.30 My name is Earl

Woow, vilken toppen tv kväll! Man klarar sig ganska bra utan Prison Break
ändå. Inte för att det går att jämnföra.. Men endå..
Sen så är det också dubbel avsnitt av Law & Order klockan tre inatt, men
förhoppningsvis sover jag då för jag ska upp till skolan halv 9. Vilket jag brukar
vara dålig på men imorgon SKA JAG!!

Imorgon på foto har jag studion, ska bli kul. Fick en tid i sista sekund, för tror det
ska vara klart på Fredag? Någon som vet? Har mest bara varit med alla andra
som knäppt och flamsat omkring.



Fan vad tiden rusar.. Nu måste jag bänka mig, Later
PK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0