Äntligen har jag

Äntligen har jag orkat mig iväg på Helex för träning.
Det var ett j-a bra tag sedan sist, vilket också kändes.
Det bara spänner i alla muskler..

.. Eller ha, muskler och muskler. Dom muskler som så
småning om finns där om ett tag. Just nu är jag är riktig
räka..
 
..Det är därför det är bra att gymma med min muskulösa
vännina Fanny, då jobbar man på extra hårt för att inte känna
sig underlägsen.

Nu känner jag mig iallafall väldigt stolt över mig själv. Gäller
bara att hålla igång nu också. Dog av ett tag, men nu är jag
tillbaka på banan.. Hoppas jag!

Kar kommit ur en underbar dusch också så resten av kvällen
unnar jag mig själv lite ansiktmasker och liknande.

.. Det är jag värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0