ATT DUSCHA KATTER

Att duscha katter var en upplevelse i sig och en massa nya uppsvällda
rivsår ända upp på halsen som jag kommer få tackas med hela kvällen.
Hade tänkt att bara komma ut med vatten upp till knäna max. Men riktigt så
vart det inte, jag var totalt dyngsur från topp till tå. Det verkligen droppade om
mig.

..Till omgång nr 2 tänkte jag att jag var smart och gick in med morgonrock för
att undvika ännu fler rivsår. Och det hjälpte mot det. Dessvärre var jag lika
blöt som första gången, om inte mer. Något som jag inte tänkte på var att
mobilen min låg i morgonrocksfickan. Och den var ungefär lika blöt som jag,
bara aningens med DÖD..

Mamma står och fönar den nu i hoppp om att den ska komma igång igen.
För mig kvittar det, om inte kanske jag får en ny. Ha!

Något bra på tv ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0