BLEV EN GANSKA SKÖN

Blev en ganska skön dag ändå, trots mitt opeppad humör hela morgonen.
Var bara Jag, Pauline, August och Lotta idag på Engelskan, så var riktigt
kul. Läraren var heller inte där. Eller.. Hon satt och pratade betyg i ett annat
rum. Kom tillbaka in när vi slutade.

På gympan hade vi någon j-a löpgrej. Skulle springa 10 varv runt en bana
som aldrig tog slut. Det vill säga, vi sprang i en cirkel.. Dessutom på tid.
Jag och Lotta satt mest på sidan och förvånades över hur duktiga Leonora
och Pauline var, riktigt duktiga.

Flås...Pizza...Chips...Kebab...Dödligt flås...Hamburgare..!

Nu ska jag äta underbara mackor mamma tagit med sig hem och kolla klart
på Madeleine.

Jo, just ja.. Ringde också nyss en tjej som möjligtvis kan fixa ett sommarjobb
till mig, men tyvärr fick jag inget svar.. Så jag skickade iväg ett sms, hoppas hon
hör av sig.  Sommarjobb in BIG NEED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0