GOMORRON! HÄR SITTER JAG

GOMORRON!  Här sitter jag, utvilad och mumsar husman kaviar/gurka.
Det är bland det godaste som finns. Kaviar och gurka, kan låta som en
dålig kombination, men det är det Inte! Testa!

Börjar inte förrän klockan två idag eftersom engelskan endast är för
nationella.  Sista gången idagtror jag, imorgon kör vi igång med vanligt
engelska igen, sämst!

Men.. Imorgon ska jag till frisssan, så kommer bli en bra dag endå för-
hoppningsvis. Sen ska jag dessutom på massage klockan 7. Okej..
Det kommer bli en bra dag! Wiho! Jag som egentligen hatar torsdagar.



Jag har gjort om mitt schema med lite snyggare färger så jag inte ska bli
på dåligt humör. Jag har också ändrat på torsdag så det står att jag slutar
15:05 istäler för 16:05! Det gör mig annars också på väldigt dåligt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0