HADE TÄNKT TA EN

Hade tänkt ta en Subway för andra gången idag för vi hade 2 för 1
kuponger. Dessvärre så märker vi på vägen till Vesthagen att dom
bara gäller till klockan 8. Så vi slirade in på Big Boy istället som var
alldeles i närheten. En saftig burgare och knapriga strips och magen
är mätt och belåten..

Om 10 minuter startar en fullproppad tvkväll idag igen. Hade oturen
idag att allt ligger under samma tid.

21.00 (4) Försvunna Madeleine McCann
21.00 (5) Desperate housewives
21.30 (1) Josef Fritzls mörka hemlighet

Hade tänkte börja kolla på DH och sedan slå över på Josef Fritzl och
spela in resten av DH och Försvunna Madeleine.

Imorgon är det som vanligt sovmorgon. Hade kunnat haft till 14.10 som
vissa andra redan får göra om jag varit mer aktiv på Engelskalektionerna.
Men nu måste jag fortsätta ända tills vi slutar helt för sommaren eftersom
jag inte har något betyg...

..Det är sämst... Men jag har ingen annan än mig själv att skylla på ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0