HANN INTE SKRIVA

Hann inte skriva någonting mer igår för kvällen bara rann iväg och innan man
visste ordet av var det läggdags. Middagen var iallafall supreme, väldigt gott
och väldigt mys. Efteråt for vi in på Ica och köpte en härlig påse karra och jag
hyrde en film, Supersugen. Riktigt rolig till en börja men sen tycker jag den
spåra ut och den vart ganska tråkig.

Somnade alldeles försent så det var tur att vi hade sovmorgon till kvart över 12.
Inte för att jag vart nå mycket piggare av att få sova ut. Har suttit och nickat hela
dagen och slumrade till en stund förut när jag kom hem.

Gjorde min del två av nationella matte idag hos Eva.. Och.. Det gick sådär. Först
tyckte jag att jag var duktig och svarade på dom första. Men dom fyra sista var
alldeles för komplicerade, så dom sketa jag i.

Nu ska jag följa med m & p på ica i brist på annan sysselsättning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0