HAR FÅTT NY TID

Hade fått ny tid för nationella i morse eftersom jag missade tiden när
alla andra hade. Men när det är dags för Måndag, ny vecka, första dan i
skolan var inte det de första jag tänkte på. Så.. Jag glömde bort!
Sablar också! Som tur är så har Eva fixat en tid för bara mig nästa Måndag!

Skolan rullade annars på. Hade muntliga nationella i Engelska med Lotta.
Det gick inte så bra, vilket inte heller var förväntat men några goda skratt
iallafall, vilket är huvudsaken!

Har varit ner på Birsta nyss med mamma och lämnat igen lite stuff och även
köpt gelégodisar från Ikea. Tänkte det kunde vara roligt att testa. Men.. Det var
det äckligaste jag ätit. Men dom får duga i krig så nu hoppas jag i badet och
smaskar äckliga gelégodisar i brist på annat att smaska på..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tror du inte jag skulle kunna få göra då med? (a)

2008-05-19 @ 22:01:19
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Riten

Jo, kan du säkert! Prata med Eva!

2008-05-20 @ 16:36:15
URL: http://xriten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0