Härlig stund borta

Härlig stund borta hos Maria. Åt gott och kollade på tv.
Första gången jag var i hennes nya lägenhet, vilken pingla.
Var också ut och gled lite med Christ-Offer som övningskör.
Svängde in på Shell och köpte lite karra att gotta oss med.

Kom hem igen till våran egen soffan som ändå är bäst av alla.
Jag och mamma slog på en Beck..

... Mitt i filmen slog det mig att denna har jag redan sett,
då var det inte lika roligt längre.

Har laddat ur kameran. Tog en massa härliga foton på Cornelia
som jag ska framkalla åt Maria. Fast inte just nu..

Eller kanske.. Fast jag är j-a trött så tror inte jag orkar..

Tror jag lägger mig och rullar runt bland kuddarna istället.
Ja, det gör jag!!

Gotti Fnatti


image253

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0