I GÅR VAR DET FULL

Igår var det full rulle hela dagen. Hade inte en sekund över till datorn.
Slutade kring halv 12, vilket var väldigt skönt. Mötte Fanny nere på stan, så
strosa vi omkring en sväng och tog oss en matbit. For sedan hem till mig
där vi fick ännu mera mat. Pappa tog med sig mat hem från Cleopatra.
Jag har ätit skräpmat VARENDA dag den här veckan, verkligen inte bra.
Och det har heller inte blivigt något mer träna.

Senare for vi bort till Pullan och myste och kollade på film. Kvällen slutade i
lagom tid med tre lagom trötta tjejer.

Idag är en ny härlig dag. Har varit ut en sväng med mamma. Bland annat på stan
och fått en underbart fin klänning til avslutningen. Köpte också två nya halsband
till kissarna.

Calle har hjälpt mig letat fram min Rädda Willy filmer som ska ses nu i soffan
med en påse karra. Rädda Willy är dom absolut bästa filmerna jag vet!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0