I morse var jag vaken

Igår efter ett härligt bad sprang jag och mamma bort till Albin och
friserade lite. Sedan låg jag och nydsuchad kis med varsin handduks
-turban ute på  altanen och myste en massa, fikade en lite godbit.

Sedan sov jag underbart!!

I morse var jag vaken i tid och kände mig utvilad och redo för en lång
dag på skolan. Torsdag är veckans jobbigaste skoldag, bara en massa
lektioner hela dan och kort lunch. Bortsett från idag!

På historian kollade vi på slutet av världens dåligaste film vi började se i
Tisdags. Sedan var det lunch, följt av engelska som endast är för dom som
ska nationella muntliga så där hade jag ett lååång hål! Sedan två lektioner
igen tills klockan slog 4 och det var dags att sluta.

Gick ner på stan en sväng och mötte upp blondinfanny! Hon har gått tillbaka
till det blonda nu igen till sommarn och det var riktigt tjusig.

Nu mumsar jag chokladbollar som jag köpt av Simon och sponsrat hans klass.
Städar rummet lite smått också. När jag är färdig ska vi på Shell och köpa
glass, mm!

Ikväll ska jag springa över och pussa på Abbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0