Idag är det äntligen Fredag

Idag är det äntligen Frrredag, lika underbart som alltid.
Skolan rullade på som vanligt. Inget speciellt alls som är
är mycket att skryta över.

Efter skolan låg jag och sov i nästan 2 timmar iallafall, så nu
är jag förjäkla utvilad, vilket är skönt. Annars brukar man alltid vara
relativt heldöd på fredag kvällen innan klockan slår 11. Och det
är ju inte heller mycket att skryta om..

Eller är det?! Äh..

Ikväll står Frasse inbokad, och det är så grreeat! Hon är så great!
Ja, det är hon verkligen! Sen så är hon min riktiga BÄSTIS!
Vi ska ha massa kul, det har vi alltid. Det har vi haft ända sedan 94!

Det är.. Får se nu, 14 år! 14 underbara år!

(Som ni förstår har jag inte tid att jobba nått på designen ikväll heller,
jag har bättre saker för miggg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0