IDAG FÖRSOV JAG MIG

Imorse försov jag mig och missade nationella, inte så j-a bra!
For in till stan vid 10 även fast nästa lektion inte skulle börja förrän halv 1.
Strosa omkring lite på stan med Carolina. Köpte ett linne och en body och
käkade lunch på McDonalds. Hittade även den stora mugg som jag vill ha
och har letat efter i evigheter, så imorgon får jag den av mami, YEE! Den var
grön och jätte fin! Grönt är skönt!

Enda lektionen vi hade idag var foto. Vi gick igenom lite i studion som vi nu
ska arbeta i ett tag framåt. Ska bli kul!
Efter skolan gick jag en till sväng på stan innan jag fick skjuts hem av Farre.

Nu har jag precis blekt håret på mamma och väntar på att pappa ska komma
hem med Big Boy, mm! Har dessutom bokat tid för massage nu,
Torsdag nästa vecka. Kommer blir underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0