Idag har det varit

Idag har det varit full rulle hela dagen, inte haft tid att skriva.
Det är bara nu när jag är som mest trött på dygnet, förutom
tidigt på morgonen som tider räcker till att skriva några rader
innan det är dags för kojs.

Imorgon kommer klockan min plinga vid 10 för klockan 11 bär
det av till kyrkan för konfirmation..

.. Ja, jag vet! Om inte annat så är det verkligen ödet! Med vad
gör man inte för lillbrorsan.. Och det är också lite spännande,
jag har aldrig varit på konfirmation.

.. Nej, gud nu ljuger jag. Anledningen till att jag följer med är att
jag är tvingad. Absolut tvingad att följa med. Och jag vågar helt
enkelt inte säga emot. Och jag tycker INTE att det ska bli spännande.

Förmodligen kommer det ändå inte kännas konstigt alls att
kliva upp tidigt imorgon. Hela denna dag har känts som en
Söndag så min hjärna är iställd på Måndag imorgon
= Skola = Upp tidigt! Fast det är såklart lättare sagt än gjort.

Innan jag slumrar ska jag läsa någon sida i våran engelskabok
vi har i uppgift att läsa. Tog en bok som jag redan läst och som
dessutom är den bästa boken av alla böcker jag läst, vilket är
ett antal, Hehehei + *Jagljugersåbrablicken*
Meeen, Det skadar inte för mig att läsa den igen, I love it!

Sussa väl kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0