Idag på skolan har vi

Idag på skolan har vi bara kollat på universums tråkigaste
film. Eller under första lektionen som jag missade slet övriga
som djur. Om jag hade vetat hade jag inte gått på skolan, men
det visade sig först när jag kom dit såklart.

På hantverk ska hade vi eget arbete tills redovisningen på fredag.
Jag hade inte förstått uppgiften riktigt, jag hade trott vi skulle knäppa
tillsammans i grupper men tydligen så ska varje person redovisa en
bild var, fot/o/lika inom något av ämnerna

Könsroller
Ideal
Jämnställdhet

Min hjärna är totalt nollställd. Inte en susning om vad detta får mig att
tänka på..

Eller, när jag hör jämnställdhet tänker jag direkt på att funktionshindrade
människor ska behandlas likadant som människor utan något funktionshinder.
Det är jämnställdhet för mig, men att fånga detta i bild käns mer än omöjligt.

.. Får börja vässa hjärncellerna!!

Satt iallafall kvar på skolan till halv 3 och skrattade och flamsade omkring
vid datorerna med härliga vänner.

När jag kom hem så var jag utelåst. Jag har drullat bort min hemmanyckel
nu också. Satt och väntade på hopp på bron ett tag, men det verkade dött
så jag gick bort till Tomas en sväng.

Nu ska jag iallafall käka middag, allt jag levt på idag är tuggummi.
Sen kanske jag åker på Helex och pumpar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0