Imorse var duktig jag

Imorse var duktig jag på skolan 10:10 när det var dags för
lektionen att börja. Meeen, bara för att göra dagen like an
helvete så kom inte Mattias idag heller. Så hade kunnat haft
sovmorgon till kvart över 12..

..Men men! Inte mycket att göra åt saken. Och kändes ganska
onödigt att åka hem igen. Tog en runda på stan och mumsa
lite glass i solen, mmm!

På engelskan övade vi inför muntliga nationella, roligaste lektionen
någonsin.. Vi fick hitta på roller som vi sedan skulle förklara..

I'm a Stureplanikon. I'm like the Swedish Paris Hilton.
My father built The Globe. In some way he built it on his
toe  and he can't get out of there. So my mother has to
bring him food. He has also under age explained me.


På extramatten lekte vi att vi var ytbytes studenter från The Black Africa
och förstod inte svenska. Eva var tyvärr inte lika förtjust i våran lek som
vi var så hon blir lite grinig på kanten.

Nu måste jag få i mig maat, annars hungrar jag ihjäl.
So loong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0