Inatt har jag knappt sovit

Inatt har jag knappt sovit en blund. Vaknade vid kvart över två
och mödde förbövelens illa, kräktes en massa sen låg jag vaken
och kunde inte sova..

..När klockan var ungefär 8 somnade jag till slut, och fick sova en
liten liten stund tills det var dags att kliva upp. Värre än någonsin!

Konfirmation var tråkigare än jag trodde, och inte minst längre.
Sen blir saken såklart sju gånger värre när du är i en bubbla av
illamående och migrän. Satt ute sista 40 minuterna för att få luft.

Resten av dagen har jag sovit sovit sovit, efter att ha utklassat
Jonte & Huy på Chicago.

Ikväll ska jag burra ner mig i sängen med en mysig filt och kolla på
Sanningens Ögonblick och visevarse om jag orkar hålla mig vaken.
Imorgon ska jag försöka ta mig upp till skolan.

Men först av allt ska jag försöka få i mig någonting att äta, har inte ätit
någonting på hela dagen och min mage är relativt tom efter nattens
bravader. Det väntar att se hur det går, jag har mina små hypoteser.

Tugga och svälj,
Nu är det slut på helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0