JAG OCH FANNY ÅKTE

Jag och Fanny åkte och hyrde en film och köpte en fet påse gotta igår.
Det satt bra, förutom att filmen var det SÄMSTA någonsin. Såg inte ens
klart hela för vi båda höll på få ett j-a sammanbrott när dom skulle sjunga
hela tiden. Och inte nog för det så var dessutom dom två sämsta skåde-
spelarna jag vet med, Zach Efron och Amanda Bynes :#  vilket gjorde
filmen ännu sämre. Den hette iallafall Hairspray.
Det ända roliga var att Travolta var med och spelade en överviktig kvinna.

0 stjärnor av 5!!!



Imorse sov vi verkligen uuut, underbart! Legat i fläkten och fantiserat ett
bra tag i morse. Men nu har jag äntligen lyft på fläsket och är upp och stonkar.
Varit ner på stan och lämnat igen filmen har jag också hunnit..

Om en stund grillar vi!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men vad snygg du hade gjort bloggen då ;)

2008-05-31 @ 19:13:29
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Riten

Tack baby =D

2008-06-01 @ 01:10:38
URL: http://xriten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0