Maten igår var ljuvlig

Maten igår var ljuvlig! Den var nog i klass med förra grillningen ändå.

Resten av kvällen var mycket mycket trevlig, kubb och pictionary spel
och en massa härliga skratt. Kan inte bli bättre!

I morse var jag uppe ganska tidigt. Eller, uppe var jag inte, men vaken!
Låg i sängen och kollade på alla massa bra repriser som går varje
Söndag, as usually!

Senare på dagen var jag med på Antes träning för att fixa mina bilder jag
ska ha. Tyvärr så hade då killen jag tänkt fota slutat, så det var inte mycket
att göra åt det. Men nu sitter jag istället här utan bilder och känner mig
numera väldigt stressad!

Ska snart åka och hämta Ante igen på träningen också, sedan åka och
köpa någon middag. Vad det blir vet jag inte riktigt än, vi får försöka samsas
för det blir inge åka runt hela stan för att en vill ha hamburgare och den
andra kebab..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0