MEN SCHEENNNA

Men scheennna! Fredag idag, är det inte Underbart?!
Jag tycker absolut att det är en underbar dag.. Trots dataprovet i morse.
Men vet ni.. Det gick super bra! Fick lite hjälp av Helin men kändes som om
jag kunde ganska mycket själv. Ser verkligen fram emot att få se resultatet.
Hoppas på något bra!

Resten av dagen har vi bara glassat i solen, varit på stan och på fotomuseét.
Har inte orkat pallra oss ner när alla andra varit där så sprang in en snabbis
idag innan jag skulle med bussen och kollade. Riktigt snyggt! Jag har tyvärr
ingen bild med där för det vart lite tajt med tid och sådant. Var synd, hade velat
vara med..

Nu osar det mat i hela köket. Har inte ätit på hela dagen så jag är verkligen dö
hungrig. Har varit på Birsta med mamma och sprunget, vilket har gjort mig ännu
mer hungrig. 

Vad gör alla en varm Fredagkväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0