MYCKET FLÅS OCH STÖN

Mycket flås och stön, det tackar vi för i efterhand! Vi skippade boxnings-
passet och körde en timme i gymmet istället. Snart börjar allt arbete ta
sig hoppas jag. Men jag är fortfarande klen, buu!

Nu har jag tagit en härlig dusch och smörjt in mig i ny bodylotion, underbart!
Ska poppa lite corn och slå mig ner till Sanningens Ögonblick, som jag
egentligen tycker är ett väldigt hemskt program. Dom vill bara få svenska
folket att göra slut. Ungefär samma är det med alla knepiga program som går
på MTV, som ändå är den bästa kanalen. En massa häriga B-program! Ha!

Imorgon blir det till att befinna sig på skolan halv 9, då ringer det in! Käns jobbigt,
kommer förmodligen vara helt död. Men som tur är kommer jag slockna tidigt
ikväll, like always! Efter skolan ska jag strosa på stan med Fannny och glassa i
mina nya suuper fina brillZ! Och bara för att allt ska vara helt perfekt så är det ju
dessutom FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0