NU BÖRJAR KLOCKAN SLÅ

Nu börjar klockan slå kväll. Eftermiddan har rullat iväg i en jäkla fart
käns det som. Sitter och kollar på Outsiders om två syskonpar som har
en kärleks relation till varandra. Ganska motbjudande enligt mig, men det
finns ju som sagt en av varje.. Är väl bara att accpetera! Fast att det ska
vara olagligt förstår jag inte. Om två människor älskar varandra så ska det
inte spela någon roll tycker jag! ..

Farfar är här också och fikar bullar, ska snart dra igång klippmaskinen och
trimma knoppen lite. Tjäna mig ännu en sedel. Det bara rullar in lättförtjänta
sedlar. Helt underbart!

Inget Prison Break ikväll heller.. Sämst med detta långa sommaruppehåll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0