OKEJ, MIN MOBIL FUNKAR

Okej, min mobil funkar till och från. Först funkar den i kanske 10 minuter
sedan dör den och är totalt Stendöd i ett tag..

.. Eller ja, när den väl funkar funkar den inte så bra. Det går att ringa till
den men inga knappar funkar. Haha! Men det funkar iallafall att svara och
lägga på med sjutluckan, vilket är viktigast. Men att ringa och smsa för mig
får jag klara mig utan. Och även allt annat där knapparna behövs..

Ett litet dilemma är iallafall hur jag ska kunna vakna imorgon utan alarmet,
som inte går att komma in till. Klockan 10 ska jag vara hos Frissan så får
nog leta fram någon gammal hederlig väckarklocka i något skrymsle..




Ska städa rummet lite också innan jag hoppar i kojs, vilket är omöjligt nu för
hela sängen är full med en massa bråte. Blir skönt att äntligen få lite ordning.
Brukar inte bry mig om det annars för har inte sovit i min säng på en evighet,
(bortsett från några timmar idag) men om det någon gång händer att jag ska
lägga mig där blir det oftast över allt som redan ligger där..

Tror till och med jag ska renbädda, Låter väl skönt? Ligga och slumra till Rädda
Willy 2.

.. Ja, det ska jag!! Goder natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0