FÖRVÅNANDSVÄRT SKÖN

Förvånandsvärt skön Torsdag, väldigt ovanligt. Imorse tog jag mig en
riktig sova-ut-are. Började klockan 10 egentligen, men morgonläget var
helt omöjligt så jag slumrade om och kom till skolan kvart över 12
istället. Så får man göra ibland! Var bara ett fåtal på engelska, som gjorde
lite restuppgifter och liknande. Jag skrev klart en sista skrivgrej som jag
låg efter med, så nu hoppas jag verkligen på ett Godkänt!

På matten satt vi och lyssna på tråkig genomgång en stund tills det var
dags att jobba och alla gick ut i solen. Jag och Lotta fick prata lite betyg och
sånt med Jussara redan idag. Jag har inte fått godkänt på ett enda moment
i Matte A så jag ska förmodligen få plugga över sommaren och göra en
Prövning? i September och kolla om jag måste gå om kursen..

Och hör på det här.. För att få göra den där prövningen måste man betala!!
Jag kunde inte hålla mig för skratt när hon sa det. Trodde hon skämtade
med mig.. Men tydligen så måste man iallafall det.

Ska iallafall försöka göra Geometriprovet och Statistikprovet hos Eva på
Måndag. Då har jag iallafall dom undanstökade! Får se hur det går!

Har nyss ätit mumsig middag iallafall, det var in big need. Har också suttit
och kollat igenom massa fotoalbum (har kollat i dom säkert 100 gånger)
Men det är alltid lika roligt.

Ska snart ta en dusch, måla, fila naglar osv..

   
 

SMACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0