IGÅR VAR DET FULL

Igår var det full rulle hela dagen så hann inte skriva någonting..
Blir en snabb sumering nu istället.

Började halv 9 igår med data, satt bara och flamsa omkring. Kollade
på konstiga bilder och skrattade tills vi fick sluta. Jag tror inte jag varit
seriös på en enda data lektion. Har inte gjort någonting vettigt, fy!

På svenskan därefter hade vi betygsnack med Mattias he Pirat!
Och den jäkeln gav mig IG, vilket redan var förutsett.. Men endå!
Resten av lektionen var iallafall kul. Satt och ritade och snackade skit.
Vi gjorde en oerhört snygg teckning av The RAPIST on a HORSE!
Sedan hade vi en engelsk klubb, medlemmarna måste låtsas att dom 
inte förstår någon svenska alls, även fast det var svenska lektion.
Det var skoj!

På eftermiddan var vi i studion och lekte och flamsa på tills foto
lektionen skulle börja. Vi hade besök av en porträttfotograf,
Carina Vallin som har en studio någonstans nere i stan.
Riktigt rolig och duktig!
http://fotografencarinavallin.se

 

På kvällen var jag med Emil
en stund sen åkte jag ut till Timrå och umgicks
med dom över 30. Kolla tv, mumsa gott och snacka skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0