VÄLDIGT OPLANERAT

Väldigt oplanerat att jag inte skulle vara ett dugg trött nu. Det förstör nu
hela kvällsplanen av att komma i säng tidigt och komma upp imorgon.
Jag är verkligen på Hitta-på-någonting-humör..

Jag skulle vilja
Cykla, Spela spel, Göra situps eller kanske Koka ägg

Men allra bäst är kanske att kolla på en film. Då är man i slutändan till-
räckligt trött för att sova. Eller i slutändan och slutändan, det var nog att ta.
I mitten av filmen skulle jag tippa på.

Igår när jag skulle sova låg jag och nynnade på en omöjlig låt. Kunde inte
komma på vad den kom ifrån. Men nu har jag äntligen kommit på, sådant
kan annars göra en galen.. Låten kommer iallafall från en film jag hade förut
som numera är spårlöst försvunnen. En film som jag dessutom väldigt gärna
skulle vilja se nu, attans!
Jag har lånat ut den till någon men kan inte sätta fingret på vem..

Den heter 6 points, och jag vill HA TILLBAKA DEN!
Någon har dessutom lånat min Bring It On, det vill jag också ha tillbaka!

 

Försökte få hit Lina som är lika uttråkad som mig på ett kokt ägg, men det
verkar inte lyckas. Men i sommar då hon har en bruumm, då lovar hon komma
på ägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0