GODKVÄLL FOLKET

Godkväll folket!

Jag lovade er några studiobilder igår men tiden räckte inte riktigt till. Hann inte
skriva någonting heller, var så mycket annat som dök upp. Ni fick istället några söta
bilder på min minsta men numera könsmogna kisse. Studio bilderna kommer imorgon
eller någonting, så keep looking!

Tänkte göra er lite svartsjuk och säga att jag slutade tidigt även idag. Tror inte klockan
var mer än ett idag heller. Har inte haft en enda heldag sen vi började efter sommarlovet.
Men det käns bra att börja lite lugn så det finns krafter kvar hela terminen.

Morfar är på besök nu och ska få sig en trimmning, i utbyte mot en sedel då såklart.
Först ska vi ta oss en kopp kaffe och prata om livet. Jag måste köpa mig en kaffebryggare
som jag kan ha i mitt nya lilla lilla skåp på skolan, så slipper jag snika av Svanthe hela tiden..

..Inte för att jag tror att han inte gillar det, för det tror jag han gör..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0