IGÅR NÄR JAG VAKNADE

Igår när jag vaknade var klockan mycket mer än vad den fick vara. Hade sovit över
idrotten. I pankik rusade jag upp och gjorde mig klar och kuta ut till bussen. Precis när
jag kom utanför dörren ser jag den glida förbi. Fick stå och vänta en kvart tills nästa kom.
Väl nere på stan ringde jag Maria och kollade vart vi skulle vara.. Hon säger då till mig
att alla har gått hem att vi hade fototid och inte hade någonting att göra på skolan.

Ville bara lägga mig ner och dööö!

Tog en sväng på stan innan jag åkte hem igen och kröp ner och vilade lite innan det
var dags att kila ut till bussen igen och bege mig ner till Helex för ett salsapass, som
tog kål på mig. Halv elva låg jag slocknad i soffan.

I morse var jag uppe tidigt och ner på Birsta med mamma för en massa shopping.
Fick med mig massa bra grejor hem. Gardiner som ska hängas upp.. Nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0