KÄNNER MIG SÅ STOLT ÖVER MIG SJÄLV

Kommer ett lite sent inlägg idag. Lång skoldag som ni redan visste, kom hem fixade lite middag och satte mig och pluggade. Har skrivigt två grejer till Psykologin på sammanlagt sex stycken a4. Känner mig så stolt över mig själv. Har en svenka uppgift som ska vara klar tills på tisdag, får göra den på söndag eller måndag för idag orkar jag absolut inge mer.

Kom precis ur en dusch och ska lägga mig i soffan och ta igen mig.. Synd bara att de inte är något bra på tv idag, men film går alltid hem. Ska se om jag har någon bra.. Har lånat en massa av moster. När jag var nere där hittade jag fyra stycken banankartonger fullproppad med dvdfilmer, fans en hel del bra så jag och Ante gick hem med en kasse var. Har inte hunnit kolla på alla än så någon som passar lär finnas..

Ska göra lite gott fika till de. Varm choklad skulle vara mMmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0