TAR NÅGRA BILDER PÅ LIAM SOM JAG PLÅTADE

Kan inte påstå att jag tyckte att bäste man vann igår i Den rätte för Rosing, eller ska jag säga bäste pojke. Jag hejade stenhårt på Ejjan. Hugo käns som en liten mamma pojke som bara ser löjlig ut när han tar fram sin "charmiga" look och kollar lite snett uppåt på Linda. Hennes dotter som bara är 4 år yngre än Hugo skulle vara ett bättre kap, skulle också vara lite mer normalt. Fast vad är egentligen normalt?

Idag fick vi igen våra Photoshop prov, det gick bra så jag är nöjd. Efter skolan gick jag med Helin och Angelica på stan en sväng innan vi satte oss på Barista och tog en fika. Fick sedan skjuts hem.

Har suttit här nu och fixat lite bilder till mitt fotoprojekt som jag skulle ha gjort istället för APU. Har egentligen inte gjort det som man ska så jag fuskar lite och tar några bilder på Liam som jag plåtade för några veckor sen och redovisar dom. Snirckrar ihop ett snabbt bildspel imorgon på skolan innan redovisningen. Ska nog gå bra!

Såg att ett nytt AA avsnitt kommit ut nu, jag har längtat så, måste se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0