TROR JAG HAR EN LITEN IDÈ OM HUR JAG VILL HA

När som helst får jag hämtning. Sparade AA avsnittet tills ikväll så slipper jag se ensam, eftersom vi båda är Andra Avenyn galningar. Ska stanna till på 7 Eleven och köpa halstabletter så den här förkylningen försvinner snart, har laddat upp med en ny nässpray idag så ska kurera riktigt nu ända tills jag blir riktigt bra.

Någon av dom kommande dagarna när jag får tid över ska jag försöka fixa mig en ny design hit till bloggen. Är så less på den jag har nu, grå och tråkigt och framför allt enkel. Kommer inte bli någon superavancerad för design är inte riktigt mitt ämne.. Inte än! Tror jag har en liten idé om hur jag vill ha, får se om det kommer att lyckas.

Imorgon är det Torsdag, veckans värsta dag. Börjar klockan halv nio och slutar tjugo över fyra. Det är helt sjukt att man ens får gå så länge.. Men jag ska hålla ut hela dagen. Promise.

Nu måste jag kila,
Later


Och hurrni.. Jag har hela kameran fullproppad med bilder som ska in i datorn så fort som möjligt. Har varit lite snål med bilder senaste tiden. Ska bli en ändring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0