A VERY VERY VERY BIG MOMENT BLOGGEN

.. Eller? Njaa, kanske inte.

Today is the day. Fingrarna har varit på semester alldeles för länge, så idag får bli dagen där
 jag börjar lite smått igen. Är fortfarande inte helt nöjd med designen, men det är något jag
får sitta och pilla med lite när tiden räcker till. Vilket med andra ord är..
Hela tiden! Jag är inte soo busy som jag kanske ibland tror att jag är.. Men inte.

Fluffet har behövt sig ett lyft väldigt länge så har precis kleggat in en massa hårfärg. Hoppas
det blir bra! Kollar lite smått på Let's Dance. Något jag lovat mig själv att aldrig sitta ensam
och göra. Men se på fan..
Jag är så patetisk..

M & P är i fjällen hela helgen så nu får jag stå för allting själv. Varma koppen till middag
varje dag. Undra hur länge jag skulle överleva i en egen lägenhet? Hmm.. Eller själv i ett hus?
Jag har ju faktiskt inte ätit middag än.

Kanske dags, så jag åtminstonde överlever kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0