ALLT UTOM DET ALLRA VIKTIGASTE, SOM VANLIGT

Fan.. Att det alltid slutar likadant!!

Ligger fortfarande i soffan och har inte hunnit göra mer än att äta mig den sena lunchen.
Jo.. En dusch har jag ju tagit..

.. och fixat lite bilder till Diana..

.. och satt på ugnen..

.. och klätt på mig..

.. och fotat lite..

.. men alla saker som jag verkligen skulle ha gjort är fortfarande ogjorda.. och lär så bli.

Ikväll får jag sällskap. Tror vi ska kolla på Beck. Lika bäst någon kommer och kollar med
mig, annars hade jag aldrig vågat kolla. Inte ensam! Det är bra att det är en film på tv ikväll.
Då har jag en anledning till att köpa en stor karrapåse.

Det vattnas i min mun,
drop drop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0