BADDEJT PÅ SKILDA HÅLL

Tog mig ett skönt bad förut och pratade i telefon med Helin som också låg i badet. Vi hade baddejt fast på skilda håll. Hon ska vara i Stockholm hela lovet sen ska hon åka till Lund och praktisera, jag är verkligen så avis. Jag har fortfarande inte fått någon praktikplats, och jag börjar bli riktigt desperat nu. Tycker att det är dålig stil bara att folk inte kan svara på ens mail när man lägger ner sin tid på att skriva ihop någonting bra och visar intresse.

Men men, får verkligen ligga i nu sista veckan och kolla om det finns någonting mer jag skulle kunna tänka mig. Fast jag tror att jag har mailat alla som jag tycker verkar intressanta redan. Har en kille kvar bara som jag måste ringa som moster tipsade mig om, får göra det på måndag! Och får inte glömma!!!

Vart sugen på att göra någonting ikväll, inget märkvärdigt men någonting bara. Men jag ångrade mig för en person gjorde mig på väldigt dålit humör. Så nu ska jag sätta mig i soffan och glufsa popcorn, kanske fråga Ante om han vill spela något spel.

Vilket han förmodligen inte kommer vilja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0