DET ÄR BRRRA ATT ARRGUMENTERRRA

Kom precis ur ett skönt och skummigt bad. Var tvungen ta en paus från pluggandet. Har skrivigt klart meritförteckningen och persnoliga brevet. Bara det jobbigaste och svåraste kvar nu, har inte en aning om hur jag ska skriva.. Eller hur jag ska kunna göra det här muntligt imorgon. Käns onödigt att ens börja skriva på någonting som jag redan vet att jag kommer bli missnöjd över. Ska dessutom se på tv om en halvtimme, är mycket jag vill se på tv idag.

Har legat och kollat på repriserna av Tila Tequila några kvällar och just de tre avsnitt som kommer komma nu har jag inte sett, när det är som mest drama, får inte missa.

Ska be mamma om hjälp nu så jag iallafall har någonting att komma med imorgon, annars blir Lollo arrgghhh.

Det är brrra att arrgumenterrra.. (med en härlig skånsk brytning)

Kommentarer
Postat av: jessica

hahah åh jag hör hur hon säger det där på skånska nu i skallen!

2009-02-25 @ 21:45:45
URL: http://jasshole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0