EN RIKTIG SMARRIG KVÄLLSFIKA

Efter middan vart jag och Liam så sugna på glass så vi tog oss en trip ner till City Gross och handlade glass, maränger, bananer, chokladsås och strössel, mummms! Nu när det kletats färdigt ska vi gå ner och städa lite sen ska vi natta. Jag ska ta mig ett bad och sedan lägga mig i soffan och kolla på film.

Imorgon har vi bad igen?.. Fast jag ska nog inte vara med, är lite små förkyld och så har vi bråttom tillbaka till skolan sen för vi ska ha redovisning för vårat företag. Sen är det äntligen helg, följt av lov. Som jag längtat! Efter skolan ska vi ta en sväng på stan, Angelica ska köpa present till hennes syster som fyller år.

Nu ropar lillen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0