HJÄRNA = KARL JOHAN SVAMP

Äntligen hemma! Torsdagar är världens längsta och tråkigaste dag. Hade två prov idag om kameran + photoshop, ett teoretiskt och ett praktiskt. Jag tror det gick ganska bra, kändes som det iallafall. Var mest saker som vi gått ignom hundra gånger. Så nu hoppas jag på ett bra betyg.

Jag tar tillbaka det där med att det verkar som om våren är på väg, för det gör det absolut inte idag. Vaknade imorse och tänkte att idag var ännu en skön dag utan tjockjackan. Det tänkte jag tills jag kollade ut och såg SNÖ, en massa snö överallt, på marken och massa i luften. Blää! Det var bara att dra på sig tjockjackan igen då och lufsa ut. Bussen for förbi mig så jag fick stå ute i evigheter och vänta på nästa.

Håller på hungra ihjäl så ska hjälpa mamma med the dinero så det går fortare.
Laterr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0