JAG VILL HA DEN OCH DEN OCH ALLT

Blev en ganska lång dag idag trots allt. Slutade vid halv 12 som vanligt, gick ner på stan med Angelica och frossade i fina saker på Lagerhaus. Allt är så fint, jag vill köpa upp hela affären. Nu har dom dessutom fått in min favorit godis i bara rosa, mm! Gick runt och kollade lite i andra affärer i väntan på att Söder skulle sluta. Fick vänta i nästan två timmar,s om tur var mötte jag upp Lotta och Pauline.

Jag och Söder gick och fikade på Coffee House, vilket inte satt helt fel. Magen hade skrikigt hela dan. Sedan tog vi en sväng på stan och spenderade cirka 30 minuter till på Lagerhaus. Jag visade allt jag ville ha. Det här vill jag ha, och den, och den och.. ja, allt. Jag vill ha allt.

På bussen hem träffade jag Filip. Vi satt och pratade en massa härliga gamla minnen från haga. Jag saknar verkligen haga och klassen. Den var något alldeles extra.

Nu ska jag och Liam lägga oss i soffan och kolla på en film tills det är dags för middag
Laterr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0