JAG VILL OCKSÅ TILL STOCKHOLM NU

Vad kul det är med kalas! Älskar att bli bjuden på massa gott fika. Kom hem för en stund sen, har suttit och fixat med lite bilder. Pappa och Liam är ute och hämtar mat, det var ingen som orkade laga någonting idag. Helin ringde precis och berätta att hon är framme i Stockholm nu, avis jag blev. Jag vill också, nuu.

Efter maten ska jag ta mig en dusch, eller kanske ett bad. Får se vad kvällen sedan har att erbjuda. Jag har inga direkta planer än så länge. Skulle inte ha någonting emot att bara vara hemma heller. Kan vara skönt, vara med familjen lite innan dom åker. Måste ju erkänna att jag är lite sugen på att följa med, skulle vara roligt med några dagar i fjällen, men känner ändå att jag bara vill vara hemma på lovet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0