KALLT OCH EN MASSA FLYGANDE SMÅSNÖ

Det blev inte mycket till friluftsdag idag. Jag verkligen hatar sånt här väder, kallt och det flyger omkring en massa småsnö i luften som gör en alldeles blöt. Var ute i ungefär tio minuter och fotade lite, och bara på den lilla stunden hann jag bli alldeles blöt i håret. Gick in och satte mig här istället.

Imorse när jag vaknade tänkte jag att jag kunde följa med Helin och spela curling, men fick sedan veta att det skulle kosta 30 kr..

Vem betalar 30 kr för att spela curling?..
..Och dessutom på en friluftsdag genom skolan.. pfft

Ska snart göra i ordning lite lunch och försöka mig på argumentationen som ska vara klarskriven tills.. torsdag? Då den ska redovisas muntligt.

Kuul, I rock muntliga presentationer..

Och jag är fortfarande iglo på Mattias..

Kommentarer
Postat av: therese

på skvadern behöver vi då inte betala för curling!

2009-02-23 @ 13:39:20
URL: http://adrenlinkick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0