LÅNG SOVMORGON OCH HÄRLIGA ERBJUDANDEN

Tog mig en lång lång sovmorgon i morse, klockan var väl kring halv tre eller någonting när jag vaknade. Blev ganska sent igår, vilket jag inte trodde eftersom jag hade börjat nicka vid halv 11 redan. Satt och snackade en massa skit och bara umgicks, mys! Vid klockan 1 ställde vi oss vid spisen och stekte hamburgare, sedan blev det några fifamatcher. Vart pigg för ett slag men dog så fort jag la mig i sängen.

Ska börja göra mig klar för om en stund kommer farmor och hämtar upp mig. Hon ringde och bjöd med mig ut på thaimat. Ska bli kanonmysigt!

Senare ikväll kommer Söder hit och vi ska mysa. Jag ska överraska henne med vilökskyckling. Fast det blir inte riktigt en överraskning för råkade avslöja mig själv lite. Me in a nutshell!

Nu ska jag skynda. Får inte låta farmor vänta!!

Later



Världens bästa farmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0