LÅT MIG KÄNNA ATT JAG LE-E-E-E-E-VER

Käns som om det var längesen jag var hemma en hel kväll, har varit riktigt skönt och det ska bli ännu skönare att krypa ner i min egen renbäddade säng med mina små. Jag ska passa på att gosa riktigt med dom nu när jag inte har någon här som bara klagar när dom kommer i närheten.

Men jag bör nog ta mina allergi tabletter, annars kommer det bli en ruff night. Ännu värre än att bara försöka att inte ta någon nässpray. Vilket jag inte gjort idag på min utsatta tid. Varje kväll klockan 10 får jag ta. Har hållit ut i snart 2 timmar för att kunna ta när jag lägger mig i sängen och känna att jag förhoppningsvis kommer överleva även denna natt.
Känna att jag le-e-e-e-ver..

Just det! Pappa har beställt en kameraväska till mig idag. En större än dom jag har nu, så jag kan ha alla saker i väskan. Det är bra! Han har också beställt en keps/hatt som jag tjatat om i evigheter. Ibland är han allt för bra snäll min papi.

Jag kommer sova så gott inatt. Hoppas ni gör detsamma!
Nite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0