MYCKET ARBETE, HOPPAS DOM BLIR NÖJDA

Höll inte på att komma upp i morse, fick verkligen kämpa för att hinna dit till halv 9. Kände mig duktig när jag satte mig på bussen klockan 8. När jag sedan kom till skolan var det helt mörkt i klassrummet och dörren var låst. Tydligen skulle vi inte ha någon lektion idag. Vilket ingen informerat om? Blev så less och kände för att ta bussen hem och krypa ner i sängen igen. När jag kom ut mötte jag Leo, vi gick upp och la oss i soffan.

Har inte haft någon riktig lektion idag. Har skrivigt ut lite bilder och fixat lite tills redovisningen av vårat låtsas företag på fredag. Ska in till skolan imorgon för att skriva ett CV och sätta ihop ett bildspel. Sen är vi helt klar, äntligen! Måste gå ner med bilderna till Make Up Store också. Hoppas dom blir nöjda!

Ska sova en stund, sen fixa lite bilder
Laterr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0