PYSSEL OCH GOTTA KVÄLL TILLS BÅDA BÖRJADE NICKA

Igår kväll efter middan åkte vi ner till Birsta City där jag och Liam köpte pärlor och en massa godis. När vi kom hem hade vi pyssel och gotta kväll tills båda satt och nickade. Vi gjorde en massa fina pärlplattor som ska sätta en kedja på så det blir fina halsband.

I bilen hem sa Liam nått så roligt till mig:
L: Äter du lakrits eller?
J: Ja..
L: Jag tycker inte om när du äter lakrits.
J: Nehe.. Vadårå?
L: Jag får så ont i magen när jag vet att du äter lakrits. Ibland så ont att jag kanske dör..
Så ät inte lakrids nära mig igen är du snäll..

Okej.. Kanske bäst man slutar äta lakrits när han är i närheten då?..

Sov inte så länge idag eftersom jag la mig ganska tidigt. Mobilen var av och det var så skönt att inte bli störd. Är alltid så trött på fredagarna, men nu äntligen är det lov! Ska snart börja klä på mig för om en stund ska vi på kalas hos Albin. Hoppas på någon god fika, för jag har sparat lite plats i magen. Tårta skulle inte vara helt fel..

Nej.. Tårta skulle inte alls vara helt fel..
Drop Drop

Kommentarer
Postat av: sandy

Ååh, att lägga pärlisplattor är värst mysigt å kul :D

2009-03-01 @ 11:24:06
URL: http://happysandygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0