SAMLADE IHOP PÄRLORNA OCH SPARADE DOM

Tänkte ta mig en dusch tills mamma och Liam kommer hem för då ska vi mysa en massa. Vi ska bygga pärlplattor och göra halsband/armband till varandra. Mitt förra armband som Liam gjode till mig hade jag på mig i en evighet. Konstigt att de höll så länge också med tanke på att det bara var vanlig tråd med pärlor på. Nu är det iallafall trasigt och jag skulle vilja ha ett nytt, med samma pärlor. Samlade ihop alla pärlorna och sparade dom.

Det är inge Prison Break ikväll heller, nu är det säsongsuppehåll igen. Förstår inte hur länge dom ska hålla på att dra ut på det. Numera kollar jag bara för jag sett varenda avsnitt och vill gärna se hur det slutar. Plus att ögonen ska få lite godis någon dag i veckan också, mm!

Är det något annat bra på tv ikväll tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0