VAD JAG ÄLSKAR TANKEN AV ATT SOMMARN ÄR PÅ VÄG

Äntligen! Idag var det tillräckligt varmt för att skippa tjockjackan för första gången på eeevigheter. Nu hoppas jag verkligen att våren är på väg, och att sommaren kommer fort fort fort. Slippa slasket och alla jobbiga kläder, åhh vad jag älskar tanken av att sommarn förhoppningsvis snart är här.

Hade rejäl sovmorgon idag, började kl halv 1, ändå känner jag mig hur trött som helst nu. Kan bero på att jag inte ätit någonting på hela dan, då är det inte konstigt man är trött. Ska skynda mig göra i ordning någonting nu sen måste jag sätta igång med plugg. Argumentationen som jag fortfarande inte börjat med ska vara klar imorgon, ska dessutom skriva en meritförteckning, ett personligt brev och ett CV som allra helst borde vara klart imorgon också, vilket käns ganska omöjligt. Orka inte komma efter med en massa uppgifter så vill bara få dom ur världen så fort som möjligt.


Bäst man börjar..

Laterr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0